DETAILING – CO TO ZNACZY?

Detal, szczegółowość, drobiazgowość – czy to perfekcja?

Dla Ciebie być może to ‚czyszczenie premium’ – dla Nas pasja w znajdowaniu szczegółów, które mają wpływ na wygląd finalny Twojego pojazdu. To usuwanie najdrobniejszych rys z powierzchni lakieru, które widać tylko w ostrym świetle, a jednak mających negatywny wpływ na blask Twojego auta. To pranie i czyszczenie wnętrza pojazdu, w miejscach z pozoru niewidocznych a jednak brudnych. To kilkugodzinne wybawianie jednej plamy z tapicerki, ‚czesanie’ alcantary czy wyszukiwanie najdrobniejszych ziaren piasku na dywanikach, które tylko dzięki precyzji mogą zyskać głęboką czerń.

POLEROWANIE

stopień usunięcia zarysowań 55%
Połysk 60%

KOREKTA LAKIERU

stopień usunięcia zarysowań 70%
Połysk 90%

RENOWACJA LAKIERU

stopień usunięcia zarysowań 90%
Połysk 100%

PRZEBIEG PRAC

Kilkanaście godzin spędzonych w pochyle, na kolanach a czasem leżąc.

Zanim rozpoczniemy pracę, powierzchnia lakieru musi stać się idealnie gładka. Prócz dwukrotnego mycia auta, ważne jest dokładne usunięcie resztek asfaltu, smoły oraz zabrudzeń metalicznych czy naleciałości soków i żywic z drzew. Często sam ten etap trwa kilka godzin. Przed polerowaniem mechanicznym zabezpieczamy elementy gumowo-plastikowe oraz ostre krawędzie karoserii.

Pamiętasz koliste rysy widoczne na lakierze w słoneczny dzień? Miliony prostych – pionowych i poziomych mikrorys – tworzą siatkę, która nie pozwala na perfekcyjne odbicie. Blask jest załamywany między nimi. Sposób jest tylko jeden: korekta lakieru.

KOREKTA LAKIERU

Pełen połysk i gładkość powłoki lakierniczej.

W zależności od wybranego pakietu, może być przeprowadzona jedno, dwu lub trzy-etapowo. Oczywiście, im więcej czasu poświęcimy na zabieg tym więcej rys, w tym średnich i głębokich, zostanie usunięte, a odbicie wzmocnione.

Efekty? Gwarantowane! Przywracamy lakiery do stanów fabrycznych, zabezpieczając je powłokami przed nowymi rysami, zabrudzeniami z dróg oraz tworząc warstwę odpychającą wodę. I jeżeli myślisz, że „ze starym lakierem nic nie da się zrobić”, to się mylisz. Spektakularne efekty uzyskujemy na najbardziej zmęczonych lakierach.

Back to Top